SFO I

SFO'en er et tilbud for børn fra 0.-3. klasse. I SFO'en kommer børnene over efter de har været i skole og har “fritid”. Her er det kammeraterne og fællesskabet, der er i centrum. Der er tid til leg og fordybelse. Pædagogerne skaber et bredt og varieret tilbud til børnene. SFO'en har egne lokaler på skolen. Pædagogerne arbejder meget tæt sammen med lærerne om både det enkelte barn og hele klassen.

Personalet tager ansvar for, om børnene er i SFO'en og hvornår de må gå hjem eller bliver hentet.

Du kan melde dit barn ind i SFO via Solrød Kommunes hjemmeside, som guider dig videre til pladshenvisningen: https://www.solrod.dk/borger/0-18-aar/sfo

Åbningstider

SFO'en har åbent alle de dage, hvor børnene er i skole. SFO'en åbner, så børnene kan gå direkte i SFO efter undervisningen.

SFO'en har åbent mandag-fredag kl. 6.30-8.00, samt når undervisningen slutter og frem til kl.17.00, fredag til kl. 16.30.

Ferie

I ferierne har SFO'en åbent mellem kl. 6.30 og 17.00, fredag til kl. 16.30.

SFO'en har lukket:

• Alle helligdage
  • Mellem jul og nytår
  • Fredagen efter kr. himmelfart
  • Mandag, tirsdag og onsdag op til påske
  • Grundlovsdag

Kontakt

Kontakt til SFO'en sker ved henvendelse til skolens kontor på mail: havdrupskole@solrod.dk eller på tlf: 5618 2700.

Hvis dit barn er skrevet ind bruges Aula til kommunikation. Tabulex bruges til kommunikation om hvornår barnet er i SFO. Nyhedsbreve og informationer om aktiviteter sendes også ud via Tabulex. Log ind på Tabulex gennem Aula.

Hvis du har behov for at kontakte SFO'en direkte, så ring 5618 2749. Hvis vi er på tur, så er nummeret til SFO’ens tur-mobiltelefon 2147 0745.

Folder Havdrup SFO

Shape Created with Sketch.