Mellemtrin

Spor M (mellemtrinnet) 4.-6. årgang

På skolen har 4.-6. årgang deres daglige gang i bygning M. Her har årgangene klasselokaler tæt ved hinanden, og alle har mulighed for at benytte både store og små grupperum i sporet.

I spor M er der i fælleslokalerne mulighed for at spille bordtennis, bordfodbold og hygge i de fælles møbler i storrummene.

Udendørs har mellemtrinnet store arealer at boltre sig på. Skoleåret i august 2022 startede med en indvielse af ny legeplads og udeområde omkring bygning M.

Traditioner i spor M:

• Første skoledag i egen klasse med kl. lærere og et fælles arrangement i hallen for hele skolen
  • Motionsdag fælles i sporet
  • Crazy hairday
  • Luciaoptog ved 4. årgang
  • Julehygge med klippeklistredag, hvor både egen klasse og sporet pyntes op til jul
  • Sidste dag inden jul med hygge i egen klasse
  • Rundboldturnering
  • Tre omlagte uger hvor der arbejdes på tværs af klasser og årgange
  • Åbent hus
  • Lejrskole 5. årgang
  • Faglig dag i Tivoli for 6. årgang