Nye børn til SFO/klub

Fra børnehave til SFO

Den 1. april rykker der en masse børn op fra Havdrups børnehaver. Vi har et meget tæt samarbejde med børnehaverne, om at få børnene godt i gang med at gå på SFO og i skole. (link til folder “Brobygning”)

Hvis dit barn ikke går i en børnehave i Havdrup og derfor ikke automatisk bliver en del af brobygningsforløbet, må du meget gerne skrive til havdrupskole@solrod.dk, så får vi dig ind i forløbet.

Fra SFO til klub

Hvert år den 1. marts starter de SFO-børn der går i 3. klasse i klub. I løbet af februar måned kommer pædagogerne fra klubben og laver forløb med dem, både i skoletiden og SFO-tiden. Så er vi sikre på at børnene glæder sig rigtigt meget til at starte i klub.

Er dit barn meldt ind i SFO, bliver det automatisk overført til klub.

Tilflyttere

Er meget velkomne til at kontakte skolens kontor havdrupskole@solrod.dk. Så arrangerer vi, at I kan komme over, få en rundvisning i SFO'en/klubben og høre mere om os.

Meld dit barn ind i SFO eller klub via den digitale pladsanvisning her: borger.dk/digitalpladsanvisning