Klub (SFOII)

Klubben på Havdrup skole er et tilbud til børn fra 4.-6. klasse. I klubben er et nærmest hjemligt miljø, her kan børnene komme efter skole og være sammen med kammeraterne og deltage i aktiviteter sammen med pædagogerne. Pædagogisk har klubben fokus på ansvar, frihed, medbestemmelse og fællesskab. I klubben kommer og går børnene helt frit, så forældrene aftaler med deres børn, om og hvornår børnene skal være der.

Klubben har egne lokaler placeret på skolen. Pædagogerne arbejder sammen med lærerne om både det enkelte barn og hele klassen.

Du kan melde dit barn ind i klub via Solrød Kommunes hjemmeside, som guider dig videre til pladshenvisningen: https://www.solrod.dk/borger/0-18-aar/sfo

Åbningstider

Klubben har åbent alle dage hvor børnene er i skole, den åbner, så børnene kan gå direkte i klub efter undervisningen.

Klubben lukker mandag-torsdag kl. 17.30 og fredag kl. 16.30.

Ferie

I ferierne har klubben åbent mandag til torsdag kl. 9.30 -16.00 og fredag kl. 9.30 - 15.30.

I ferierne kan hele klubben enkelte gange være taget afsted på tur hele dagen, hold dig orienteret i beskederne fra klubben.

Klubben har lukket:

• På alle helligdage
  • Mellem jul og nytår
  • Fredagen efter kr. himmelfart
  • Mandag, tirsdag og onsdag op til påske
  • Grundlovsdag

Kontakt

Kontakt til klubben sker ved henvendelse til skolens kontor mail: havdrupskole@solrod.dk eller tlf.: 5618 2700.

Hvis dit barn er skrevet ind, bruges Aula til kommunikation.

Nyhedsbreve og informationer om aktiviteter sendes ud via Tabulex. Log ind på Tabulex gennem Aula.

Hvis du har behov for at kontakte klubben direkte, så ring 2480 6401.

Læs mere om klubben i folderen herunder:

Folder Havdrup juniorklub

Shape Created with Sketch.